dinsdag 8 oktober 2019

Dinsdag Adm Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen moeizame start, maar toch gelukt om tijdig op de fiets te zitten.

Scans van 4 bladzijden van mijn schriftje kunnen scannen en naar John gemaild.

Had wel een herstart nodig, maar dus toch gelukt. 

Bij de Helftheuvelpassage even gepraat met Sophia Kolkman; was weer lang geleden.

Morgenmiddag hoop ik te beginnen met de toets van Windows 10. Je mag er 2 dagdelen over doen.


Rommelig terrein Maasoeverpad 


Zig zag weg Graaf van Solmsweg



Ben ik zelf


Wasbak,zeep en handdoek


Mannelijk sanitair = urinoir


Schilderij, lamp, gordijn AS 


Helftheuvelpassage hier gesproken 
met Sophia Kolkman


Shoeby mannen


Klerenwinkel


Vers Inn


Bruna


Klerenwinkel


Xenos snoep enRedBull


Diverse blikjes


Kon ik niet laten staan


Chocolade, blikje en Knorr pak 


Kinderafdeling


Cardan rechts op fiets ongebruikelijk 


Bevolkingsonderzoek bij keet Weener XL
Even gepraat met man van Weener XL


OV fietsen geparkeerd


Treurwilg bij het water


Detail paaltje witte en rode bies 


Toestellen om je op uit te leven


Ik hoorde hier kinderstemmen


Emmaplein oud pand BD


God by ons


Wie dit allemaal zijn weet ik niet


Apotheek daarachter


Restauratie
MMVIII (=2008?)


Netjes gesnoeid


Wielsum?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.