woensdag 16 oktober 2019

Woensdag Adm Scholing en Pjotr

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 8:20 omdat ik Claudia van Tzorg verwachtte en moest het beddengoed klaar liggen. Ze belde rond 9:08 omdat ze wat later zou komen omdat haar hond met spoed naar de dierenarts moest.

Claudia heeft het beddengoed verschoont en ik heb de complete was gedaan. Het ging niet makkelijk, maar het is gelukt.

Rond 12:15 zat ik op de fiets richting Adm Scholing gelukkig droog over gekomen.
Daar hadden we Mark ipv Gerda, alleen Carol en ik waren verder de deelnemers en Peter de vrijwilliger. Dus erg rustig.

De afwasmachine uitruimen en zo was niet gebeurd, normaal zorgt Gerda daar wel voor.

Het is toch allemaal goed gekomen, en rond 16:00 weer vertrokken. Toch weer op onbekend terrein geweest al was het maar kort.

Rond 17:30 aangekomen bij Pjotr, en daar ook sate gegeten, dat was lang geleden. Verder was het gezellig met Ko, Toos, Vera, Gerard, Peter, Petra en anderen.


Eerste foto; groenstrook en water bij snelweg


Maaspoortweg begin


26 oktober Brabanthallen ik niet


Stuwtje bij Omronplas


Riet gedeeltelijk gesnoeid bij Omronplas


Druk scheepvaartverkeer


Hedikhuizerweg water


Afval Adm Scholing


Mahjong folder bij wensboom 


Koffiemelk, suiker, lepeltjes en zo


Werkplek foto bij de Noorderplas Maaspoort


Makro nooit binnen geweest


Karwei en Subway


Heineken


Ophaalbrug Zandzuigerstraat


Gebouw Heineken slagboom ophaalbrug


Zandzuigerstraat


Trierbrug


In het midden Sandd, en links nieuw pand


Royal Welshbrug


1931 Brabanthallen


Slooppand 


Nooit eerder opgevallen


Houten huizen en zo


Parousiakerk


Nooit geweest


Wilhelminabrug


Wat ze allemaal verkopen weet ik niet


Bij de bioscoop


Water bij bioscoop


Biertje bij Pjotr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.