vrijdag 4 oktober 2019

Vrijdag Vught met regen

Gisteren mijn vader geweest, hij moest naar de kapper, we zijn bij Brainwash Rompert geweest.
Druiven geplukt en uitgeperst. Verder boodschappen gedaan en gekookt.

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, het regende bijna heel de rit.
Ik kwam Sies tegen, dat was aardig toevallig, en dat was al weer lang geleden op de vrijdag.
We konden een heel stuk samen fietsen.

Was op tijd aanwezig bij de Kettingweg Vught OAD (Ontwikkeling gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding. Harold was er nu wel en Mardi niet.
Weer 20 grote beugels per zakje in kunnen pakken.
Verder normale groep mensen.

De rit teug begon droog, maar heb toch veel regen gehad.

Natte schoenen en sokken, gelukkig niet super koud of zo. 

Via het Stoepje en Lokerenpassage naar huis gereden.


Plankje met 20 spijkers om 
beugels af te passen


Lege krat


Zakjes voor beugels


20


Klaar om gesealed te worden


Ander werk; niet voor mij


Whiteboard


Bureau Harold en Mardi


Plant leuke invulling ruimte


Seal apparaat


3 simpel


Wandelgang met mobkar


Legitimatie 1969


Drinkyoghurt en stroopwafels


Detail stroofwafels


Koffiebeker


Water tap punt


Chaos en orde


Brandweer Kettingweg Vught


Hier was ik helemaal alleen komt zelden voor


Theater aan de Parade


Idem


Beeld bij Parade 


Het Stoepje


Flappentap was voor mij niet nodig


Brillenzaak


Bij Albert Heijn oplaadpunt ov chipkaart


Seniorenbus 


Adres onbekend


Slijter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.