donderdag 10 oktober 2019

Donderdag De Stijl en weer snel terug

Vandaag hoefde ik er niet zo vroeg uit, dus kon ik een beetje uitrusten.

Kwam mooi op tijd aan bij De Stijl.

Op een barkruk gaan zitten en mensen observeren.

Vanmiddag weer ontmoetingsgroep, en daarna eten bij Martin en Antoinette.

Ik voel me soms raar, alsof er iets groots gaat gebeuren, en andere momenten blijf ik hangen in de tegenwoordige tijd.

Mijn vader hoopt zaterdag weer te komen.


Fietstunnel kom ik vaak langs


Klokkenlaan 


Wordt netjes bijgehouden


Bezig met de walkant palen er uit 
en treurwilg inkorten 


Stukje fietspad



Markante hoek


Kapsalon Courage
Betekend dat moed? 


Mooie bloem Taxandriaplein, ik weet niet de naam


Spreuk


Koffie 2 mokken op
samen slechts €1,80


Stukje bar de bloemen uitgedroogd


Boek


Stukje boek


Sacha de boer


Folder


Ervaringsdeskundige


Bij de keuken van De Stijl


Echte bloemen


Binnen en buiten


Gang


Ajax hier nog wel


Hier weer zonder Ajax


Boek


In de buurt van De Stijl


Kunst


Mooie naam voor kindcentrum


Bezig bij het water


De Hooghe Clock; keet nieuw


Fietspad verderop bocht naar rechts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.