donderdag 17 oktober 2019

Donderdag De Stijl en zo

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, was ook al vroeg bij De Stijl.

Voornamelijk op 1 kruk blijven zitten, wel veel foto's, ontmoetingen en berichten.
Ik ben er ruim 1 uur geweest.

Via omweg naar huis, niet veel op onbekend gebied geweest, maar toch een leuke route gehad. 

Vanmiddag komt mijn vader als het goed is.


Vlakbij huis


Bij de glasbak en kledingbak



Graafwerkzaamheden bij het water


Herfstkleuren begonnen


Bushalte kom ik vaak langs


De Sijl ingang


Stadsboeren


Bar Stijl


Stukje bar


Bloemstuk eend of kip


Stukje bar nog steeds


Buurtwinkel Geert van Woustraat


Stukje kunstwerk


Rechts Bettina Krol bij watertoren


Brug


Ooit binnen geweest


Schilder 


Anthoniebrug Sluis 0


Zuid Willemsvaart


Sluis 0


Kunstige vormgeving


Kanonnen net niet te zien


Geiten dachten dat ik voer bij me had


Kinderboerderij


Hekwerk


Schroef van Archimedes


Parkeergarage Sint Jan


Kunst


Parade met de Sint Jan Kathedraal 


Kardinaal van Rossemplein


Le Coq ging net open 


Prins Hendrikpark


Iets verderop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.