zondag 2 juni 2019

Zondag lastige start

Ik had de wekkers op mijn mobiel verkeerd ingesteld zondag vinkje stond verkeerd. Gelukkig werd ik gebeld door John. Snel aangekleed en gegeten en zo, en snel vertrokken.

Kwam de man uit Bokhoven op een heel andere plek tegen omdat ik later was.

Gekozen voor de Graaf van Solmsweg is net ff sneller dan het Vutterpad.

Normale dienst psalm 72 door dominee Janssen uit Bunschoten.

Na afloop gekletst en daarna met Dirk van Tol terug gereden, via Vutterpad, Schoolstraat Engelen  sluis Henriëttewaard waar we moesten wachten. Bij Treurenburg ging Dirk richting Hedel en ik naar het chauffeurscafé.

Daarna Maasboulevard en Oud-Empel omweg naar huis gegaan. 


GKV links nep rechts echte bloemen


Kruis selfie


Richting sluis Henriëttewaard


Wachten op hefbrug


Chaufeurscafé


Geldkluisje waarom weet ik niet


Koffie gelijk afgerekend


Interieur


Oude tekst


Rijbewijs reclame


Hoef ik niet heen


Vangrails bij koeienweide


Plas achter chauffeurscafé 


Onder het spoor door 


Trein in zicht


Uiterwaarden Maas


Fiets wacht


Bij de Maasboulevard


Kromme en rechte onderdelen


Hekken steeds anders


Hier kun je niet verder met de auto


Schapen vind ik interessant 


Maasboulevard en spoorbrug


Bankje staat hier al heel erg lang 


Asfalt relatief nieuw


Geluidswal A2 bij Oud-Empel


Pluizen van bomen 


In de buurt van de lachende vis


Auto ambulance bij JOP


Reclamemast best hoog


Stukje sloot met vegetatie


A2 richtingsborden


Aan het einde naar rechts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.