zaterdag 8 juni 2019

Gisteren vrijdag naar Utrecht vandaag daar uitvaart

Gistermiddag nog bij Pjotr geweest, Henk voor de 27e keer ontmoet daar.

Daarna naar Utrecht gereisd per trein en bus, ik kwam op tijd aan bij mijn ouders.

Vandaag op kunnen staan in Utrecht redelijk goed geslapen de wekker ging om 7:45.

Om 9:15 begon de kerkdienst al. Daarna begrafenis en daarna condoleren in de kerk.

Terug gegaan naar het huis van mijn ouders, geluncht en vertrokken nar Sjofar (evangelische boekwinkel) en koffie gedronken en Hoog Catharijne in geweest.

Mijn ouders hebben me toen bij de trein afgezet.

In 's-Hertogenbosch mijn fiets weer gepakt, via huis naar de Lokerenpassage geweest, bij Pjotr, cafetaria en Jumbo geweest.

Geen tijd meer om nog naar het orgelconcert in de grote kerk te gaan.


Biertje traditie geworden


Perron 's-Hertogenbosch gisteren


Roltrap


Schilderij Dordrecht 17 mei geweest
standpunt vanuit Zwijndrecht 


Ingang begraafplaats Tolsteeg Utrecht 


Dect telefoon ouders


Schoepenrad


Mijn opa's en oma's beide kanten


Struisvogeleieren uit Zuid-Africa 


Uitzicht ze wonen op de 8e verdieping


De flat hier iets lager


Stukje gang


Dom ver weg nu bovenin in de steigers


Binnentuin


Mooie bloem


Tv en stereo meubel mijn vader lang geleden gemaakt


Stukje stad bij Vredenburg


Markt nog steeds op zaterdag 


Sjofar boeken


DVD


Boeken en kruizen


Bij de buren ik had cappuccino 


Hoog Catharijne 


Wegwijzer


Veel volk


Iets met water


Hier komt het water weer terug is het plan


Station

_________________________________________


's-Hertogenbosch


Bij Buitendijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.