dinsdag 18 juni 2019

Dolle dinsdag Adm Scholing en zo

Niet de derde dinsdag in september.

Vanmorgen ging de wekker om 7:45 behoorlijk lastig om op te staan. Maar ik ben blij dat het gelukt is.

Verder gewoon Adm Scholing gehad, weer voor de koffie en thee mogen zorgen.

Daarna weer de Helftheuvelpassage bezocht; ik kwam daar Toos tegen dat is wel redelijk toevallig.

Via de Kooikersweg en Vutterpad(!) naar huis gereden.

Ik ervaar leiding in mijn leven.


Dat grijze is nieuw; aangebracht op de scheuren


Water nog net te zien


Maaspoortweg


Oversteekplaats


Graaf van Solmsweg


Halverwege; heeft dit te maken met aanleg glasvezel?
________________________________________

Van de Adm Scholing geen foto's
________________________________________


Makro hier rechts af 


Helftheuvelpassage



3 brillenzaken op een rij
Pearle, Eye Wish en Specsavers


Vers Inn


Idem


Flappentap


Hier kun je storten denk ik


Winkelkarren


Toiletbril verkleiner


Spaarpotten met papiergeld opdruk


Feestkleding


Spreekt voor zich


Judith zo heet mijn nichtje


Voorlopig heb ik nog genoeg


Tijgerjurk


Buurthuis


Indeling en bezetting


Stoelen en tafels


Rookruimte


Broodjes met kip


Kruidvat


De Brasserie


Big Bazar stekkerblokken


Mandela ontwerper


Sausjes naast choco bars


Fisherman's Friend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.