vrijdag 7 juni 2019

Vrijdag Vught en terug

Om 7:15 ging de wekker, toen sliep ik nog vast maar het is weer gelukt om op tijd te vertrekken.

Bij de OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) was het rustig, ik had te maken met Inder, Mardi, Sharine, Harriet, Olav, John, Ron en Roland.

Harold had vakantie, en Tom komt niet meer.

Terug gereden via de Bossche Broek, geen regen gehad.

Dadelijk weer naar de Lokerenpassage voor Henk bij Pjotr.

De vader van Arthur Horlings overleden, ken ik al vanaf de basisschool.
Morgenochtend uitvaart in Utrecht, ik ga waarschijnlijk vanavond al naar mijn ouders in Utrecht. 


Rompertsebaan


Supercoop


Tunneltje ooit gebruikt maar lang geleden


Station 's-Hertogenbosch


Paleisbrug


Essent gebouw


Pand op de hoek


Hoek photoshop stedenwand


Stuwen op afstand te bedienen


Gewoon rechtdoor richting Vught


Begin Vught


De Petrus


Park Glorieux nieuw groen


OAD boutjes, ringetjes en moertjes 


Karretje in hoogte verstelbaar


Stoffen in doos hoef ik nooit te doen


Slangen al eens gedaan, nu niet


Palletwagens


Dozen


Moeren


Voorbeeld slang


Drinkyoghurt en Kitkat gekocht 


Raadhuis Vught


Beelden van leeuwen


Bossche Broek


Bankje niet van lening


Sint Jan in het midden


Hans Anders Sint Josephstraat tegenover bibliotheek  


De Basiliek café


Kapelaan Koopmansplein afval ingeladen


Kunt bij de Epigoon en RK Willibrorderk


Mergpijp gevonden bij bakkerij Het Stoepje
Bunschoten-Spakenburg 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.