woensdag 5 juni 2019

Woensdag de was en Adm Scholing

De wekker ging om 8:00 toen heb ik eerst mijn medicijnen genomen en de was gestart en toen daarna mijn berichten bekeken.

De schone was ingeruimd en geprobeerd uit te rusten.

De natte was opgehangen.

Vertrokken nar de Adm Scholing waar ik op tijd aankwam; het was erg rustig. We hadden Dorith ipv Gerda.

Terug via de Weener XL en begraafplaats naar huis gereden.

Vanavond gemeentevergadering over de financiën en kring indeling.

Ik heb al lasagne gegeten.


Energy mix met melk ontbijt 


Wasrek gedeeltelijk leeg


Nieuwe was hangt


Trappen bij spoor


Windmolen


A59 afrit Maaspoort 


Sprinter in beeld


Kom hier vaak


Vanaf de brug


Zicht op boerderij


Transformatorhuisje bij gemaal


Daarachter grote plas


Verdeelstation


Glasvezel? 


Koekjestrommel AS deze keer kletskoppen 


Een paar maanden geleden nog leeg 


Bij IVT
 

Tango en Citroën 


Tango


Weinig wind


Hetzelfde


GSM mast ziet er nieuw uit


Trierbrug


Kleine bocht


Verderop onder de weg door


Kom je hier uit


Stukje Weener XL


Diverse richtingen


Oud fort bij Orthen


Veel natuur


Vlakbij begraafplaats Orthen


Rompert Centrum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.