zaterdag 29 juni 2019

Zaterdag Bedum en terug

Gisteravond bruiloft Marcel en Joëlle; daar heb ik geen foto's van; het was leuk.

Vanmorgen de trein naar Utrecht genomen, daar overgestapt in de trein naar Groningen. Daar kwam John me ophalen en zijn we samen naar zijn nieuwe huis gelopen. Daar even gebleven en toen heeft hij me naar Bedum met de auto gebracht.

Het feest van mij tante Riet was goed georganiseerd met eten en drinken en zo.
We hebben daar ook warn avondeten gehad.

Daarna met de auto van Herman naar Utrecht gereden, mijn ouders er ook bij. Mieneke mijn zus kwam wat later op het feest en vertrok ook weer wat eerder.

De trein genomen van Utrecht Overvecht naar Utrecht CS en toen de trein naar 's-Hertogenbosch genomen en het laatste stukje met de fiets.


Rompertsebaan 's-Hertogenbosch


Detail pand bij Kwik-Fit


Brugplein schuine gevel



Intercity dubbeldekker boven tafeltje bij raam 


Utrecht CS


Idem


Etos en boekwinkel


Hema weet ik niet zeker


Groningen mooie oude hal


Groningen


Zaaltje feest tante Riet 


Kerk, Thedema heet het 


Mijn zus Mieneke en tante Riet


70 geworden


Kinderafdeling


Speelgoedfornuis


Keuken met friteuse en zo


Ikzelf


Tijdschrift


Mijn broer Herman en mijn moeder


Borden voor de maaltijd


Bij de postvakken


Kunst van kinderen


Nog meer


Haring


Onderweg


Even pauze genomen Emmeloord


Nog een stukje snelweg

2 opmerkingen:

  1. Die laatste foto vind ik zeer intrigerend. Ik vraag me af: wat zou er in het hoofd van Gerard omgaan wanneer hij zo'n foto maakt en publiceert?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.