vrijdag 14 juni 2019

Vrijdag Vught en zo

Gisteren nog even naar de Pjotr gegaan, het was gezellig.

Vanmorgen ging de wekker om 7:15, en ik ben blij dat ik tijdig op de fiets zat.

Onderweg Leo gezien bij de Rompertsebaan en later Sies bij het Heetmanplein. Beide heren uitgebreid kunnen spreken.

Was ook goed op tijd aanwezig bij de OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) Mardi met vakantie Harold was er wel.

Deze keer weer slang segmenten in elkaar klikken. 51 per slang heb er 14 gedaan dus  714 onderdelen aan elkaar gezet.

Ik ben blij dat het verder goed verliep.

Daarna vertrokken richting huis via de Bossche Broek en de Lokerenpassage inclusief markt buitenom.

Dadelijk hoop ik Henk voor de 28e keer te gaan ontmoeten.


Pjotr gisteren


Stuwtje op afstand te bedienen
Er kan geen bootje meer langs 

_________________________________________________


Eerste foto van vandaag kort hierna kwam Leo er aan


Sancta Maria mavo Aartshertogenlaan


Houten zeilboot ligt nu op nieuwe andere plek


Photoshop steden wand Heetmanplein


Ramen wassen


Nieuw stukje drijvende steiger


Punt van belang; Kettingweg bij hoofdingang 
zorgpark Voorburg hier bril op geborgen


Plastic nietjes inpakken


Stoffen stalen etiket plakken
heb ik nog nooit hoeven doen gelukkig


Nog meer nietjes


Dozen chaos


Hier heb ik aan gewerkt kunststof slangen nodig bij zonwering
714 segmenten gemonteerd deze morgen. 


Catering afdeling links en rechts identiek


Soort magazijn aan de zijkant


Bureau OAD hier werken o.a. Mardi, Harold en Natasja
vanmorgen alleen Harold als leiding


Hoezo groene dakpannen?


Glorieuxlaan Vught ik noem het zusterflat 


Brug die ik probeer te vermijden


Raadhuis komt helemaal in de steigers?


Paardenweide Vught verderop de doelpalen


Zicht op de Sint Jan 
maar dan wel heel ver weg 


Prikkeldraad bij de inrit; functie van dit alles mij onbekend  


Even de fiets neergezet, maar toch omgevallen


Tussen de Parade en Sint Jan parkeergarage in  


Parade boogschieten nu ongeveer voorbij 


Slechts een paar bootjes


Stoepje uit Bunchoten-Spakenburg  


Frietkot nu al open

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.