donderdag 6 juni 2019

Donderdag De Stijl, Bloem en zo

Deze keer hoefde ik er niet vroeg uit, want ik moest om 10:30 bij De Stijl zijn, dat is redelijk gelukt.

Ik ben er een uur geweest, heb besloten om daar niet warm te gaan middag eten. Paar bekenden gesproken en koffie en cola gedronken.

Via De Bloem waar ik koffie heb gedronken en Bruistensingel naar huis gereden.

Vanmiddag weer De Stijl ontmoetingsgroep, mijn vader komt niet.


Verkeersbord fietspad mag wel eens schoon worden gemaakt 


Daar kwam ik vandaan


1 van de ingangen van het van Zwietenpark 


Hoogwerker Klokkenlaan


Maaimachine bezig


Klokkenlaan


Bushalte wethouder Schuurmanlaan


Wateropvang binnenplaats De Stijl


Mok koffie


Melk, zoetjes en suiker 


Stukjes kaas 


Roos


Puzzels en zo
Clementine was er niet


Boek


Ander boek


Niet goed bekeken


Sacha de Boer


Geen sterren maar mislukte dartpijlen


Weekmenu


Binnen  en buiten planten 


Oude PC vorige keer gebruikt XP werkt nog


Kussen op tafel


2 puzzels; de blauwe nog niet klaar


Nieuwe kunst
Vroeger hing hier een informatiebord 


Kunst voor De Amazones


Bloem koffie


Spreuk contouren van mezelf


Bar suiker en melk en zo


Boomstammen


Boem vroeger Dennenoord
bij IJzeren Vrouw en Grobbendoncklaan 


Vroeger Herven en Carolus terrein nu woningen


Bij Bruistensingel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.