maandag 3 juni 2019

Maandag rustig

Ik was al compleet aangekleed maar toch gekozen om thuis te blijven deze ochtend.

Rond 8:45 afgebeld en in bed gebleven.

Daarna naar de Sint Teunislaan bloed gegeven, ik was er net voor sluitingstijd 12:00.

Rond 15:30 was ik bij de contactpoli, daar was het erg rustig.

Toen even binnen geweest bij Mary's kadowinkel  https://www.maryskadoshop.nl/

Ik mocht foto's maken.

Daarna gegeten quiche uit de oven.


Cementrum


Rotonde


Dezelfde rotonde


Bloedafnamepost


Voordeur


Groot welkomstbord


Buisjes voor bloed


Zuilengang niet van Salomo


Rompertpassage cafetaria en brainwash kapper


Achter de klokkenlaan


Kabelbaantje


De Hooghe Clock net te zien 


Klimwand en glijbaan


Waterlelies, er komen er nog meer aan 


Naam weet ik niet


Brug 


Monteren zonnepanelen


Gewoon huis


Binnen bij de contactpoli 


Bord


Kapstok voor de jas van Rien en mij


Folders


Spreekt voor zich


7 continenten


Uitgescheurd

__________________________________________


Dienbladen Mary's kadowinkel


Vlaggetjes


Linten


Kleurrijk


Afdeling hoeden


Ballonnen


Verkleed kleren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.