zondag 23 juni 2019

Zondag kerk en onderweg

Mijn vader gisteren geweest, met de fietsen via Heinis in Empel belandt. Martin & Antoinette bij het Maximakanaal gezien en in Empel Esther Voogt. Daar heb ik verder geen foto's van.

De wekker ging om 7:45 zodat ik rustig kon douchen. En de tweede wekker ging om 8:15 om rustig op de fiets te kunnen stappen. Ik kon ook even zappen op de tv.

De kerkdienst verliep verder goed, Jan van Groos heeft een preek gelezen. 

Terugweg niet op onbekend terrein geweest, wel van lang geleden.

Ik ga van top tot top en die wordt steeds hoger. Daar zit een einde aan.
Mijn  spieren etc maar ik ervaar steeds meer Zijn leiding.
Ik moet steeds weer loslaten.


Pas gesnoeid


Daar hangt een rood stoplicht aan vermoed ik.
 

Veel blauw


Masten in zicht


Beeld van een roofvogel Dammenlaan 


Waarom hier een grote hijskraan midden in een villawijk?


Detail


Stukje Bossche Hoeve


Uitzicht bij de kerk 


Lege flessen bij ingang Bossche Hoeve 


Giften en reclame voor koffie en zo


Haan


Stukje Meander flat Kruiskampsingel
en Bosche Hoeve


Klein hok klein dier


Loop naar de pomp!


A59


Fietsbrug er overheen


Dat je het weet


Dar kwam ik vandaan


Sta hier in de bocht


En daar moet ik heen


Politie, maar de politie van 's-Hertogenbosch zit in de Vogelstraat
en niet hier bij de Beverspijken 
Provinciale politie scheld ik het dan maar uit. 


Begin Engelen


Dakpannen gedeeltelijk verwijderd 


Verzameling kabouters


Wat verderaf Schoolstraat Engelen


Gemaaid bij Henriëttewaard


Links sluizen Henriëttewaard rechts Haverleij 


Waarom staat deze vrachtwagen hier geparkeerd?
Onlogische plek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.