maandag 17 juni 2019

Maandag Vught fietsen

De wekker ging om 7:15 en het opstaan ging redelijk goed.

Op de heenweg kwam Micha (zeg Miesja) me voorbij fietsen, even gegroet.

Halverwege mijn jas al in de fietstas gedaan, het werd te warm. Later ook mijn bril opgeborgen.

Bezig met een fiets geweest, terugtraprem bleek slecht te remmen. En veel gereedschap en onderdelen moeten zoeken en opbergen.
Verlichting wel werkend gekregen.

In de pauze Manon de hand gegeven en weer terug gelopen.

Rond 12:00 mijn kroket en framboos yoghurt afgerekend en gegeten en gedronken.

De terugreis verliep zonder problemen ik hoefde geen extra foto's te maken.


Bij Rompertsebaan


Bushalte tegenover school


Rompertsebaan


Buitendijk nieuwe ligplaats houten zeilboot.


Iets naar rechts spoorbrug geel net te zien


Ingang


Bij dit stukje Photoshop-steden-wand


Luchtinlaten


Geen kuikens hier vandaag


Stalen wasbak zie je niet zo vaak


Andere kant


Watertoren


Oud ijzer 


Insectenhotel, kas en watertoren


3 varkens


Magnolia? Ik weet het niet zeker


Bus wacht


Bij de varkens rookgedeelte


Konijnenhok niet meer als zodanig in gebruik


Turkse Tortel


Ketelhuis met in de hoek de fietsenwerkplaats


Laptop; er kwam iemand de apparatuur testen


Velglinten


Haspel in bankschroef, nieuwe stekker er op gezet


Hierna weer netjes opgerold


Afvalemmer weer met een lege blauwe zak


Lunch kroket met framboos


Stenen hut van binnen 


Andere hoek


Ingang Parklaan; andere ingangen bij de Boxtelseweg 
Boxtelseweg en Voorburg hebben maar 1 slagboom
De hoofdingang heeft geen slagboom volgens mij.


Camper op oude plek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.