zaterdag 4 mei 2019

Zaterdag kapper en Rompertpassage

Ik hoefde er niet vroeg uit. Ik had nog even gewacht en dat was mar goed ook want er was ineens een flinke bui met hagelsteentjes.

Normaal ontbijt gehad en vertrokken naar de Rompert, bij de Brainwash kapper haren geknipt.

Even rondgelopen bij de Rompertpassage en weer terug.

In afwachting van mijn vader nu.


Hagelsteentjes had ik niet verwacht
 

Klokkenlaan


De Klokhoek


Fietspad


Ingang Rompertpassage en kapper


Bloemsierkunst


Divers


Tassen bij het Kruidvat


Kaarten bij de Bruna


Boek


Krant


Tapijten daarachter Le Mirage niet binnen geweest


Bouwman en van Bergen


City Changers tijd niet geweest


Pearle aanbieding


Albert Heijn ook lang niet geweest  


Kussens


Mandjes in twee kleuren 


Beker met rietje


Ondergoed kinderen


Intertoys gaar hier sluiten


Ridder met kanon


Pop naam onbekend


Diverse lekkernijen


Idem


Broodfrietjes


Shoeby en Kruidvat


T-shirt €22,50


Net binnen geweest


€19,90 voor mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.