dinsdag 7 mei 2019

Dinsdag Adm Scholing en terug

Vanmorgen redelijk goed op kunnen starten, de wekker ging om 7:45. Ik kwam op tijd aan bij de Adm Scholing.  Gerda weer terug van haar vakantie.

Had per email een paar scans van mijn schriftjes verstuurd.

Deze ronde geen broodje Hawaii besteld bij Joop, kan volgende keer eventueel weer.

Terug via de Helftheuvelpassage gegaan, geen bekenden gezien.

Dadelijk om 14:45 heb ik een afspraak met Petra mijn casemanager.


Paardenweide nog steeds leeg, daar moet ik aan wennen


Dezelfde positie


Laken ooit gescheurd geweest


Hedikhuizerweg


Thee, koffie, suiker en melk


Hema A


Wijn Hema B


T-shirt Hema C


Vest Hema D


Markeeerstiften Hema E


Aanstekers Hema F


Kaarten Hema G


Led fiets achterlicht Hema H


Bel Hema I


Slippers en zonnebrillen Hema J


Houten ringen toren Hema K


Thermometer en tafelklemmen


Voor verjaardagen


Naam weet ik niet


Tas?


Voor gladde oppervlakken 


Grote spaarpotten


Laain aanhanger verhuur 


Tankstation A


Tankstation B


Stationsweg


Fietsbezorgers gezocht


Stukje water


Wenteltrap


Bij de wenteltrap


Bootje Bachus bekende naam voor mij
Pepijn al weer lang geleden overleden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.