donderdag 23 mei 2019

Donderdag stemmen, "De Stijl" en terug

Om 8:00 en 9:26 gingen de wekkers, redelijk geslapen, op tijd vertrokken naar het stembureau en daarna vertrokken naar De Stijl.

Toen ik op de fiets stapte protesteerden mijn benen soort spierpijn.
Eenmaal aangekomen was de pijn alweer aardig gezakt.

Bij De Stijl achter de pc gekropen en gelukt om te mailen, dat was al lang geleden.

Via omweg naar huis gereden bij de schroef kon ik niet rechtdoor, daarom maar anders naar de Bethaniëstraat gereden.

Zonder problemen thuis gekomen.

Mijn vader komt vanmiddag is de planning.


Stempas


Stembureau JC De Poort


Het Geerke


Binnen snoepautomaat


Biljart


Soort kantoor


Reclame


Bord buiten


Klokkenlaan


Dela Rompertsebaan achteringang


Bushalte Rompertsebaan


Dela verderop de hoofdingang


De Amazones


Ook de Amazones


Tuin van De Stijl


Trap en tuin van de Stijl


Ander stukje tuin


Verneveling; wat houdt dat in?


PC windows 95 De Stijl, had ik een tijd niet gebruikt


Hoort bij een kunstwerk


Bocht met kano


Antoniegaarde ingang


Zuid Willlemsvaart brug


Kunstuitleen den Bosch


Andere brug


Soort kunstwerk met kanonnen en zo


Dierenweide



En weer terug


Hier kun je niet verder


Bethaniëstraat


St Jacobsstraat richting Hinthamerstraat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.