woensdag 29 mei 2019

Woensdag Tzorg, AS en terug

Vanmorgen moest ik op tijd klaar staan want Claudia van Tzorg zou komen. Dat is ook gebeurd, en ik heb de complete was gedaan en was erg moe deze ochtend.

Op tijd vertrokken naar de Hedikhuizerweg, bij het Maasoeveerpad bij de brug kwam ik Leo Sedee onverwacht tegen. Gisteren elkaar nog gesproken bij badminton. Maar deze plek was toch wel erg toevallig.

De Adm Scholing ging redelijk normaal; paar belangrijke emails verstuurd.

De terugrit ging via de Zandzuigerstraat en kerkhof Orthen.

Vanavond kring, ik moet om 18:00 in Empel zijn.


2 zakken chips verschillende maat; links groter
 

Omron plas


Bocht in zicht


Akker 


Hierna kwam Leo me tegemoet


Bootje


Zig zag weg


Vroeger vuilverbranding nu al heel lang braakliggend terrein


Graaf van Solmsweg


Gras en groen Hedikhuizerweg


Detail Adm Scholing antistress handje 


Houtwerking producten



Ajax afgeplakt door andere voetbalclub liefhebber


Regenboog gekleurde paraplu's 


Demarrage in spiegelbeeld


Mijn fiets staat er bij 


Thee, melk, suiker en zo


Detail whiteboard


Bouw vordert


Tango en Citroën 


Kruispunt


Brug ging weer dicht


Zandzuigerstraat


Bij Weener XL


Links gras ingezaaid?


Sloop gebied


Begraafplaats Orthen


Idem


Idem


Soort dijk met water in de diepte

1 opmerking:

  1. Lange tijd niet gekeken. Helaas blijkt GvN nog steeds bagger foto's te publiceren. Voorlopig weer de laatste keer dat ik deze weblog bezoek.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.