woensdag 15 mei 2019

Woensdag geen Tzorg wel Adm Scholing

Toen Claudia niet kwam opdagen ben ik begonnen met mijn bed te verschonen en de was te starten. Om 9:30 belde ik met Tzorg, Claudia bleek ziek te zijn.

Naar de Jumbo Lokerenpassage vertrokken voor boodschappen en plastic afval gedumpt. En even met Willem gepraat.

Verder met de was bezig geweest en rond 12:15 vertrokken naar de Adm Scholing.
Verder gegaan met het boek van windows 10. 

Via een kleine omweg weer naar huis gereden stukje samen met Wim van badminton gereden.

Thuis quiche opgewarmd en gegeten.

Mijn broer is vandaag jarig.

Morgenochtend De Stijl koffie drinken en Ontmoetingsgroep.

Vrijdag naar Dordrecht is de planning.


Vlakbij huis


Idem


Lokerenpassage


Bananenchips en zo


Willibrord kerk


Noorderplas


Fietstunnel kom ik vaak


Heineken grondwater meet punt


Madeliefjes


Hoezo die zakken?


Omron plas


Bekend punt


Iets omhoog


Omlaag en omhoog keuzes


Richting Vutterpad waar ik hoogstens op de zondag langs kom


GSM mast


Hoogspanningsmast


Hoogwerker op vreemde plek

Van de Adm Scholing vandaag geen foto's


Schuine gevels


Stukje nieuwbouw bij Rietveldenweg


Kruispunt van belang verderop


Silo's


Bij brug


Detail brug


Karkas bijna klaar


Brand geweest


Richting station


Ruime Royal Welsh brug


Rabobank gebuw


Hoogwerker bij Bordeslaan Paleiskwartier


Oranje van de brievenbus lijkt op oranje van de ING flappentap


Achteringang station recht vooruit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.