donderdag 2 mei 2019

Donderdag De Stijl en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 9:45 ik was op tijd bij De Stijl.

Toch weer goede contacten te veel om op te noemen.

Ik wou via De Bloem Prins Hendrikpark terug rijden, maar die was gesloten. Toch maar via de Bruistensingel weer naar huis.gegaan.

Pas bij Den Boerderij de Bruistensingel over gestoken, dat heb ik zeer zelden gedaan.

Verder de normale - min of meer - route gereden.


Oeteldonk artikelen


Stukje fietsenwerkplaats om de hoek


Kapsalon Courage Baden Powellstraat / Aartshertogenlaan 


Mok koffie met melk en suiker


Nieuw schilderij 


Nette woonkamer


Kast ook goed


Weekmenu


Luie stoel


Computer gedateerd maar werkt nog wel waarschijnlijk


Bar Stijl


Voetbalspel


De Wijkkrant


Dat ben ik zelf


Het Hartenveldje bij de Amazones wordt vernieuwd


Bij de ingang 


Zag er verlaten uit


Ophoviuslaan einde


Bloem gesloten vakantie?
Op internet kon ik het niet vinden 


Prins Hendrikpark IJzeren Vrouw


Overkant van de laan


Carolus terrein


d'n  Boerderij ooit binnen geweest


Hoezo die luifel uit?




Bruistensingel Total tankstation al jaren onbemand


Rechts aanhouden


Zayaz en diagnostisch centrum


Kleine klimwand


Voetbalveldje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.