vrijdag 31 mei 2019

Vrijdag vrij

Ik lag nog op mijn nest toen de deurbel ging. Bovenraam geopend bleken het Jehova getuigen te zijn.

Ik zei ik geloof ook, zij zei dan kunnen we elkaar aanmoedigen.

Daarna nog even geslapen en toen onderweg naar Treurenburg via de Praxis. Bij het chauffeurscafé even koffie gedronken.

Via de Maasboulevard terug naar huis, geen bekenden gezien, maar dat had ik ook niet verwacht.

Vanmiddag nog naar de Pjotr Henk en chinees reserveren.

Morgen rond 14:30 komt Jeroen die ik nog ken van dienst 1990.


A59 grenst an het van Zwietenpark


Het lijkt wel een bocht 


Wildrooster


Brug open of dicht het is maar hoe je het bekijkt


Campanile hotel


Brug gebruik ik nooit


Larenweg


Praxis voor de makers


Boels aanhangwagen verhuur


Overkant


Plant met pot




Potgrond


Nog meer planten


Vriesoord ingang


Slagboom gebroken


Langs het spoor


Ook bij Vriesoord


Plas 


Verderop onder het spoor door


Belangrijk fiets knooppunt 


Verderop chauffeurscafé Treurenburg 


Daar kwam ik vandaan


Het mag wel weer eens regenen


Fiets in rek


Schilder bezig


Gokkasten


Koffie €2,-


Monument dijk


Richting Maasboulevard


A2 verderop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.