maandag 6 mei 2019

Maandag fietsen Vught

Het opstaan ging moeizaam, maar gelukkig heb ik  gekozen om naar Vught te gaan.

Was er vroeg, de stoelen stonden nog op de tafels.

Koffie gedronken, en daarna naar de fietsenwerkplaats.

Bezig geweest met een fiets en toen ik dacht klaar te zijn bleek bij de proefrit dat de terugtraprem het niet goed deed.  Wiel er uit maar toen was het alweer tijd.

In de pauze even naar de Weverij geweest ontmoetingen en daarna terug naar de kantine van de fietsenwerkplaats.

De terugrit verliep verder goed, deze keer niet langs de Bossche Broek gereden.

Daar kwam ik Arjan (met baard) tegen hij liep mij tegemoet, kort gesprek gehad vorige keer waarschijnlijk  meer dan een jaar geleden.

Dadelijk nog naar de contactpoli is de planning.


Water bij Rompertsebaan 


Fietsbrug bij de Supercoop


World Skate Center en zo


Weinig wind


Hoogwerker bij Brugplein


Essent gebouw Wilhelminaplein (Heetmanplein)



Café De Buurt


Hoogwerker Vught 


Iets met kunst


Boxtelseweg


Zelfde 


Ventweg kom ik niet meer elke week


Parklaan 21 met water
 

Verkeersregels Zorgpark Voorburg


Kom hier vaak langs


Witte Eenden


Groep


Kuikens in die bruine kast 


Gereedschap om mee te graven en zo


Lijmklemmen


Aquarium staat leeg


Woestijnratjes (Gerbils)


Lampen waar voor gebruikt weet ik niet


Omroep Brabant paraplu 


Terugtraprem werkte niet goed


Nu weer zonder radio


Dit bankje gebruik ik nooit


Bibliotheek maar iets verder De Petrus ook met boeken en zo


Brabant Service Station


Iets verdraait


Capucijners klooster


Rompertsebaan viaduct

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.