woensdag 1 mei 2019

Woensdag Tzorg, was en Adm Scholing

De wekker ging om 8:00 en 8:15, ik was redelijk uitgerust.
 
Claudia poetshulp Tzorg was op tijd, en ik heb weer de complete was kunnen doen.

Op tijd vertrokken naar de Adm Scholing. Ik kwam daar mooi op tijd aan. Martje in plaats van Gerda, ik had haar nooit eerder ontmoet. Frans nog met vakantie.

Ik was 2x niet geweest op de woensdagmiddag. 1 keer toneelstuk Smoeder en 1x begrafenis Frans Boerma. Het was verder erg rustig.

Terug via Parousia kerk en stationstunnel en Rompertsebaan SuperCoop voor de boodschappen.

Thuis de oven aangezet voor de quiche die ik net gekocht had.


Op verzoek coffee pads


Gisteren bezig met riolering wat ze hier aan het doen zijn weet ik niet


Hoofdingang van Zwietenpark


Omron plas


Pas gemaaid


Metalen rijplaten voor vrachtwagens


Bekend plaatje


Aanrecht Adm Scholing


Mijn werkplek bureaublad achtergrond Abraham


Alleen Micha is nog op komen dagen, de rest dus niet.


Grote koffie verpakking


Heineken


Sorteercentrum Post.nl


Heineken iets verder


Langs het hek


Bij de Ertveldplas brug verderop later gebruikt 


Komt iets nieuws


Sandd


De brug verderop kwam ik vandaan


Ruim opgezet


Houten onderdelen


Aan het werk bij de Parousia kerk


Evangelische gemeente Den Bosch


Op het hoekje hier ben ik nooit binnen geweest


Bij stationsplein, ook onbekend voor mij


Ingang parkeerplaats onder station


Ook ongebruikelijke hoek


Specialiteit: de echte Bossche Bollen
Jan de Groot


Kleding dacht ik


Loop steiger


Vanaf de draaibrug


Dezelfde brug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.