dinsdag 14 mei 2019

Dinsdag Adm Scholing en zo

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, gelukkig naar de Adm Scholing gereden waar we nu windows 10 konden gaan gebruiken. Opstarten ging goed bij mij maar ik ben verder alleen met Photoshop oude versie kunnen werken.

Er zijn ook nieuwe boeken van 2 verschillende uitgevers.

Verder weinig bijzondere dingen gebeurd.

Terug gereden via de Helftheuvelpassage zoals vaker, marsen en blikje sap gekocht.

Daarna over een brug gereden waar ik nog nooit eerder overheen ben geweest. (Volgens mij)
Je komt dan weer uit op de Kooikersweg.

Uiteindelijk weer op bekend terrein beland en zo naar huis gereden.


Wildrooster om de koeien tegen te houden


Rechts terrein Eendenkooi Maaspoort


Transformatorhuisje zonder reclame


Deze hingen er nog wel


Vorig seizoen mais je ziet wel voren, 
maar of het ingezaaid is weet ik niet


Zicht op de windmolen vlak bij de A59


Werkzaamheden Graaf van Solmsweg 


Misschien aanleg glasvezel?


Bushalte Rietveldenweg


Ook Rietveldenweg


Moeskampweg kom ik niet vaak


Ook Moeskampweg


Lakwijk kunststoffen 


Uit de spreukenverzameling bij Adm Scholing


Hema Helftheuvelpassage A
Thee en koffieglazen


Hema Helftheuvelpassage B
Ontbijtborden


Hema Helftheuvelpassage C
Kaarsen en zo


Hema Helftheuvelpassage D 
Stickers voor fotoboeken of zo


Hema Helftheuvelpassage E
Confetti


Hema Helftheuvelpassage F
Winkelmandjes


Iets verderop


Vodafone en Ziggo


Er stonden hier weer auito's


Stekkerblokken en zo 


Dunlop schoonmaak artikelen
Velgenreiniger, Insectenverwijderaar en cockpitreiniger
 

Brug richting Kooikersweg


Andere kant


Achter het station rotonde 


Station het water stroomde weer


Vincentius binnen geweest 


Handdoeken en Portugal doekjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.