vrijdag 24 mei 2019

Vrijdag Vught OAD en terug

Gisteren was mijn vader op bezoek, we hebben hartige taart gemaakt en gegeten, recept van smulweb.nl

Vanmorgen vertrokken naar Vught, het ging niet gemakkelijk, maar ben nu blij dat ik doorgezet heb.

Bij de OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) zakjes gevuld met 20 onderdeeltjes. Heb er veel gedaan maar hoeveel precies heb ik niet bijgehouden. Ik zat naast Inder, dat was lang geleden. Verder aanwezig; Mardi, Harold, Tom, Harriët, Sharine, Ron, Ronald, Simon, Maikel, John en een nieuwe. 

Via de Bossche Broek terug naar huis gereden via bakkerij het Stoepje en langs Pjotr gelopen.


Omgeving Buitendijk


Weinig wind


Parkeerplaats bij station


Richting station / draak


Lift in storing


Essent gebouw


Hoe lang dit er al hangt weet ik niet


Hoezo in het Engels? 


Speerstrijder
Gerard betekent dappere speerstrijder


Park Glorieux Vught bloemen mooi uitgekomen


Schoonmaak hok WSD waar OAD in hetzelfde pand zit


Zelfde hok


Werk van vandaag 20 onderdelen in en zakje doen


Stukje OAD


Bak met onderdelen we hebben er ongeveer 3 van weggewerkt


Eindproduct


Nietmachines en scharen


Pallet vol met palletwagen


Slangen deze keer niet aan gewerkt


Lege pallets


Grote draadeinden vandaag niet aan gewerkt


Pauze foto halve Kitkat en drinkyoghurt


Kopjes, creamer en melk


Hoesje mobiel weet niet van wie


Ikzelf


Raadhuis Vught weer van de voorkant


Nieuw asfalt


Bij de markt Lokerenpassage Maaspoort


Stoepje koeken


Advocaat deze keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.