zondag 2 juni 2024

Zondag kerk en Wim en Agnes Cromvoirt

Vanmorgen ging de wekker om 8:45, rond 9:30 zou familie Voogt me ophalen, het werd iets later, maar toch mooi op tijd in de kerk.

Dominee Arjen Wilschut schreef in mijn boekje; 2 Koningen 19 : 1 - 21 de rest onleesbaar het ging over hoop en zo.
Ik moest denken aan mijn tijd in  de separeercellen en zo.

Veel ontmoetingen en koffie er bij.

Daarna met Wim en Agnes naar hun huis in Cromvoirt per auto gereden. Interessant gesprek en samen met Wim een stukje kunnen lopen. Eten en drinken ook prima. 

Ronde via Sint Lambertusstraat, Pluck in het veld, allerlei gewassen voor consumptie Wim en Agnes hebben een soort abonnement, verder Cromvoirtsedijk en Deutertsestraat.

Ik ben relatief lang gebleven bij Wim en Agnes, anders was ik nog naar evangeliegemeente de Deur geweest 18:00 maar dat was niet te combineren.

Ik voel me verder goed, dadelijk koken, eten en bellen.

Statistieken;
2,82 Km afgelegd.
49:15 Opnametijd.
4,15 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,81Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1UZbrwzvBRfN1xHLDcqLAdOYhm_siDXQ&usp=sharing


Wandeling in Cromvoirt;
Sint Lambertusstraat, Pluck in het veld,  Cromvoirtsedijk en Deutertsestraat


Auto Marjanne, Arjan, Esther en ik


Kerk, Naast, bijbel en boekje voor voorganger


Kerkenraadkamer, Kruis en zo


Naam onbekend bij andere foto's van voorgangers 


Beam Team hoek


Preekstoel 
in den beginne was het woord


Kunst, touw en regenboog 


Koffie met koekje 


Thee doos 


Hoekje keuken, penselen en zo 


Aparte tas, theedoeken en zo 


Hoekje kinderkapstok


Wim en Agnes 


Schakelaars keuken


Pluche hond bij schoorsteen 


Tuin vijver zonder kikkers


Huis bijna buren


Iets verderop 


Paarden 


Pluck in het veld 


Hout snippers berg


Kassen


Waterslangen bij Bindsla en snack komkommer


Waterslangen bij komkommer


Tijdschakelaar voor water 


Pruimtomaat en Basilicum 


Kas


Aardbeien 


Kinder gedeelte en tractorband


Orchideeprimula tuin Wim en Agnes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.