woensdag 5 juni 2024

Woensdag samen met mijn vader naar de Heinis gefietst, boodschappen, koken en eten

Vanmorgen ging de wekker om 9:30 opstaan ontbijt, berichten, afwas even rust. Daarna kwam mijn vader op bezoek.

Samen vertrokken in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Zevenhontseweg, Bruistensingel, fietsbrug, D'n Boerderij, Herven, Heinis, Reitscheweg, Bruistensingel, A2 over, Empelseweg, De Blauwe Sluisweg, Het Hooghemaal, brug Maximakanaal, Empelseweg, De Diepteweg, Burgemeester Godschalxstraat,  onder de A2 door, Maaspoortweg en daar gestopt met app.

Het was alweer even geleden dat we hier waren, maar de route ging zoals gepland.

Bij Jumbo boodschappen gedaan, ik had nog spaghetti verder samen met gehakt, roerbakgroente, pakje saus poeder, aardbeien ik had nog vla en ranja. 

Na de afwas is mijn vader naar de zolder gegaan voor een middagdutje, ik zit nu achter de computer.

Ik voel me verder goed, blij over de dag tot nu. Vanavond lezing in de BBS Ploosche hof met Bart en zo.

Statistieken;
9,46 Km afgelegd.
56:25 Opnametijd.
12,18 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,79 Km/u gem snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1GftA3l-KdO39kShoZEN_NLRN9O4PBac&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


T shirt van vandaag


Nieuwe boeken van Rien Poortvliet


Rien Poortvliet 


Molen


Kabouter 


Kookboek


Vanaf de brug Bruistensingel


Bruistensingel Tankstation Total Energies onbemand verderop 


Ingang d'n Boerderij  


Stukje vlag 


Ziet er lekker uit


Even geduld


Stoelen en houtblokken


Drankenkaart ik had koffie 


d'n Boerderij 


Omgeving Henis


Balkweg


Denoordpool boerderij 


Mini molen


Tuin van denoordpool


Stukje asfalt 


Bang & Olufsen 


Maximakanaal


Fietsers onderin bij rotonde 
lijkt een beetje op de berenkuil bij Utrecht


Maaspoortweg, hoogwerker bij Brasserie La Porte


Jumbo groente boontjes sugarsnaps, aspergers en zo


Poffertjes en zo


Vlees diepvries


Boodschappentas


Boodschappen; aardbeien, stroopwafels, gehakt, 
zakjes saus, roerbakgroente, krentenbolletjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.