zaterdag 22 juni 2024

Zaterdag wandeling eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 7:45 douche, ontbijt, berichten en vertrek.

Naar de eendenkooi gewandeld, aanwezig waren; John, Rut, Riny, Teun en Sven. 
Erg rustig lage opkomst.

Met de kruiwagen gewandeld, laden en lossen, diverse ritjes gehad.

Ik voel me verder goed, beetje moe, dadelijk nog naar de Lokerenpassage.

Statistieken;
1,86 Km afgelegd.
38:19 Opnametijd.
3,42 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,64 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Q6k645zGF42a53sV3KuafYcNIpH2pwg&usp=sharing


Wandeling van deze zaterdag


Gisteren snoeiwerk voortuin moet nog in de kliko


Keet Weener XL


Van Zwietenpark vroeger kon je hier lopen


Naaktslak zie ik vaker dan voorgaande jaren


Rondleiding


Draaibrug ingang eendenkooi


Hout blokken met dakje is niet altijd zo geweest


Pauze bankjes met zeisen 


Stukje plas in het midden


Idem


Observatie hut 


Geladen en mijn werkhandschoenen


Bord staat er al even


Hier paar keer langs geweest


Pad veel brandnetels


Net leeg


Rietmatten


Nog meer


Soort gang daarachter veel gemaaid


Paar keer geweest


Einde vangpijp 


Riek soms handig


Hier stond water


Kooikershuisje zie ik niet elke keer


Boomstam als brug


Stukje overbrugging 


Stroopwafels gehad 


6 Limousin koeien


Rust


Ook zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.