donderdag 6 juni 2024

Donderdag, bloedprikken, Cementrum, stemmen, Harm, Adm. Scholing / DV en fietsrit

Gisteravond Brede Bossche School Ploosche hof geweest lezing over psychoses, schizofrenie en zo. Paul, Ingrid en Harold waren de sprekers en verder zag ik daar; Jan, Dinie, Danie, Titus, Lex en anderen.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 om 8:50 kon ik bloed laten prikken, Sint Teunislaan 10 is gelukt. 

Daarna overkant Cementrum, ik zag daar; Cees, Hay, Jeroen, Frans, Andreas, Hoenr, Jan, Simon, Mark, Eduart, en John. Later kwam ik Jolanda tegen, en later zag ik Wim, 

Daarna vertrokken van het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Geerke stemmen bij achteringang jongerencentrum De Poort.

Even naar Harm geweest, en daarna thuis korte rust.

Daarna vertrokken van huis, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde bij Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Parklaan Voorburg Adm. Scholing / Digitale Vaardigheden.

Bij het gebouw De Weverij zag ik; José, Ton, Jan, Mario, Paul, Mamiko, Mariska en anderen. Bij de Adm. Scholing / DV zag ik Gerco, Mohammed, Diana, Els en John.

Verder via Parklaan, Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöffferlaan, Mgr.  Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en gestopt. 

Ik voel me verder goed, alles kunnen doen wat er gepland was.

Statistieken;
21,11 Km afgelegd.
1:40:24 Opnametijd.
14,73 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,07 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1EbEyfo8GwKmLZARVWL-_Wehuk9dnzMs&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cruesli Jumbo en Quaker


Bloedafgiftepost 


Sint Teunislaan 10 bij de deur


Buren


Cementrum kettingkasten 


Cementrum lucifers op katheder 


Chocolade nog niet aangebroken


Koffie bij thee


Koffiemachine 


Overalls en zo


Tafels in diverse soorten en maten


Boek


Gereedschapskast


Bankschroef op onderstel ziekenhuisbed


Workmate 


Diverse afvalstromen 


Velgen aparte ruimte 


Klokkenlaan De Hooghe Clock voor ouderen bouw gaande


Jongerencentrum nu stembureau Geerke 


Voetbaldoelen en grasveld Geerke 


JC De Poort Geerke 


Vrachtwagen geparkeerd 


Harm sleutelafdeling 


Harm kleine portemonnees 


Buren Harm Mitra cadeau drank 


Biljart Stenen Hut


Schrift van deze week 


Spoel bloem met fiets onderdelen, wielen en kettingkasten


Hoekje met stiften en zo 


Rotonde Aartshertogenlaan, Mgr. Diepenstraat en Rompertsebaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.