vrijdag 14 juni 2024

Vrijdag OAD Vught, Sjors en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om7:00 ontbijt, berichten en zo.

Vertrokken in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan voor de helft afgesloten  aan de overkant, maar deze kant wel mogelijk, Aartshertogenlaan, Orthenseweg,  Diezebrug, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Rotonde Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Parklaan, Kettingweg OAD.

Daar waren; Harold 2, Ron, Ryan, Rudy, Willem, Jorn, Adjee, Chiel en anderen.

Ik ben begonnen met groene nietjes, losknippen van de gietmal 2 per gietmal. Ik heb er veel gedaan, uiteindelijk was de Overtoom box leeg, na de pauze overgestapt op rode nietjes, 56 maal 56 is 3136, 10 vinkjes is 31360 rode nietjes ingepakt.

Terug via de Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Sjors ontmoet, Triniteitsstraat, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel en Hazenburgstede thuis. 

Ik voel me verder goed, Nicolet van Tzorg is bezig met schoonmaken.

Hierna boodschappen, koken, eten en zo.

Statistieken;
20,34 Km afgelegd.
1:37:44 Opnametijd.
13,77 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,00 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1skZ-Myrw5eG7e9JQgbullX7p3_TNvcw&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Veel bedrijven ken ik maar niet allemaal


Verzetje in leuning caravan net zichtbaar


Koningsweg


Drijvende objecten waarom weet ik niet 


Essent gebouw


Steiger droog deze keer


Brabant Service Station voor vergaderingen
voorheen tankstation 


Taalstraat hier woont Helena


Leeuwenstein met fontein 


Busje waarvan?


Glorieuxlaan hoogwerker


Voorheen zusterflat


Rotonde omgeving Kettingweg 


Merken service auto's en Karwei


De Ring was mij eerder niet opgevallen


Hoofdingang zorgpark Voorburg


OAD pallet


OAD plastic zakken dicht verwarmen 


Groene nietjes


Pauze snickers, gevulde koek en koffie 


Koektrommel had ik niet nodig


Flessen op tafel en pallet 


Rode nietjes in Overtoom box


Etiketten rode nietjes 


Groene nietjes beschrijving


Groene nietjes voldoende 


Rood en groen


Parade kathedraal Sint Jan


Toren Sint Jan 


Pilkintons

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.