zaterdag 29 juni 2024

Zaterdag wandeling en in de eendenkooi gewerkt

Vanmorgen ging de wekker om 7:50, voldoende tijd voor ontbijt, berichten en zo.

Ik had te maken met; John, Rut, Ton, Riny, George, Paul, Alfons en Nelly.

Kruiwagen vaak laden en lossen op houtrillen .

Timing en volgorde, wat is belangrijker?  

Dadelijk Lokerenpassage, ik heb geen boodschappen nodig.

Ik voel me verder goed, moe in mijn benen dadelijk rust.

Statistieken;
1,93 Km afgelegd.
44:53 Opnametijd.
3,47 Km/u gem snelheid bij beweging.
3,67 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=19aK35uzN2uTLXQCvZFWNMuaIueUVCTs&usp=sharing


Wandeling eendenkooi heen en weer


Gisteren boodschappen;
vla, vlees, Taksi, wijn, salade, tuc en wortelen 


Vandaag oranje vlaggetjes 


Glasbak, kledingbak en keet


3 sprong links, rechts of terug


Koeienhuisje weer graffiti 


Riet gedeeltelijk gesnoeid


Draaibrug, je kunt er overheen


Na de brug


Droogte scheuren


Rietmatten op kruiwagen


Takkenschaar bij houtril 


Houtril


Kooikershuisje detail


Insectenhotel 


Bankjes zeshoek


Wandeling terug


Rieten matten bij observatiepunt 


Matjes om te zitten


Plas in het midden


Kruiwagen bij rietschuur


Brug bij nestmogelijkheid voor de ijsvogel


Limoisin runderen 


Pisastaete Noorderplas


Noorderplas windmolens slecht zichtbaar


Visser Noorderplas 


Steiger Noorderplas 


Wilde ganzen bij Noorderplas 


Zit weinig leven in de boom


Nieuwe speeltoestellen


Wildrooster daarachter runderen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.