zondag 23 juni 2024

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30, voldoende tijd om op te staan en even tv gezien.

Daarna vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

We hadden onze eigen dominee Pim Poortinga, hij schreef in mijn boekje; Heb 12:1-4 "klaar voor de start af!"

Veel ontmoetingen, koffie gehad en weer verder.

Kardinaal de Jongsingel, Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, bankje Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, Holterveste, Heesterburgh, Bokhovense Maasdijk, Graaf van Solmsweg, sluis van Engelen, Henriëttewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Empelsedijk, Wasweg, Lokeren, Eimeren, Maaspoortweg, Cartils, Oudoverstede en thuis

Ik voel me verder goed, pijn in mijn beentjes iets gezakt. 

Statistieken;
19,53 Km afgelegd.
1:52:57 Opnametijd.
12,73Km/u gem snelheid bij beweging.
21,05 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=14vzU-V36dmcKBebAK25uQ_YZhKRYL_Q&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Gevulde afvalcontainer vlak bij huis


Rechts terrein eendenkooi riet gedeeltelijk gemaaid


Transformatorhuisje


Rechts naar beneden


Vanaf de Dieze brug


Bord 5 Km route


JOP (Jeugd Opvang Plek) simpel


Kerk nieuwe tuin met kussens


Vanaf mijn plekje links vooraan


Kopjes klaar voor de ouderen  


Crea voor kinderen, mijn boekje en bijbeltje 


Detail kunst regenboog en knielbankje


Brug in beeld omgeving Engelenmeer


Stuw was me eerder niet opgevallen 
tegenover paardenstallen en zo


Nieuwe balken, soort 6 kamp?


Daliënwaerd 


Holterveste 2006 


Holteveste trampoline en zwembad?


Kasteel Leliënhuyze 


Heesterburgh bij ingang


Stukje Heesterburgh


Wat verder


Bankjes en zo


Met bloemen 


Veel gras verzameld rechts nog meer 


Onverhard gedeelte Bokhovense Maasdijk 


Hefbrug Sluis van Engelen Henriëttewaard 


Treurenburg


Uiterwaarden Maas en brug


Stukje Maasboulevard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.