dinsdag 18 juni 2024

Dinsdag Lokerenpassage, de Stijl, Adm. Scholing / Digitale Vaardigheden en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 9:13 opstaan, bellen, berichten en zo.

Gefietst naar de Lokerenpassage bij Harm kreeg ik koffie en ik zag mevrouw de Jong kort.

Verder via de Maaspoortweg, Cartils, Oudoverstede, Oudaanstede en thuis.

Even korte rust en daarna Hazenburgstede, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Baden Powellstraat, Ophoviuslaan, Koedijkstraat, Taxandriaplein De Stijl.

10 vinkjes bij namen gezet.

Daarna de Arnoud van Gelderstraat, van Noremborghstraat, Citadellaan, Muntelbrug, Orthenbrug, Zuid-Willemsvaart, Havensingel, van der Does de Willeboissingel , Heetmanplein, Vughterweg, rotonde bij Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Parklaan. 

Zakje chips gekocht bij de Stenen hut, ik zag daar; Karin, Ton, Mamiko, Maartje, Jan, Mario, Manon en Inge.
Bij de AS / DV zag ik; Bert, Joop, Harold, John, Dinie en Mohammed.

Daarna Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Triniteitstraat,  Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenburgstede en terug.

Deze rit was snel omdat ik niet op een bankje heb gezeten ivm de regen.

Bij de Rompertsebaan moest ik een paar keer de weg oversteken de fietspaden zijn nog niet klaar.

Ik voel me verder goed, vanavond badminton ik zal wel weer nat worden maar ik smelt niet.

Statistieken;
20,04 Km afgelegd.
1:32:16 Opnametijd.
15,30 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,10 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1moBHmrpCCVSVvffkbP1K57jsCBxeSwA&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


T shirt van vandaag


Harm Shoe Care statief voor riemen en vachten 


Mitra buren bier pakket 


Andere soort


Slijterij 


Nieuw wegdek 


Hier weer oversteken 


Voorheen kapsalon Courage hoek Aartshertogenlaan 


De Amazones verderop 


Ophoviuslaan gescheiden door de Mgr. Diepenstraat


Los wiel Taxandriaplein 90 


Tafel bij De Stijl 


Binnenplaats 


Vingerhoedskruid 


Kabouter


Rooster mensen achter de bar


Deze deur krijgt steeds meer kleur


Water op bar van De Stijl 


Kunst met schip?


Lang niet meer gezien, gevouwen 
bladzijden boek met oogjes 


Trap en bladen


FCDB geen Ajax
voetbal 's-Hertogenbosch - Amsterdam 


Bloemen had Mar-Hein gebracht 


Inpakspullen maar leeg


Maurickbrug foto gelijk daarna geappt 


Mijn plekje 


Oude naaimachine 


Boek


Bij piano


Kunst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.