zaterdag 8 juni 2024

Zaterdag eendenkooi en Beatrixpark

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 voldoende tijd voor ontbijt, berichten en zo.

Gelopen van huis naar het van Zwietenpark en de eendenkooi, aanwezig waren; John, Rut, Riny, Kees George, Jan, Nelly en Teun. Gewerkt met Rut, hij met de zeis snoeien ik de kruiwagen laden en lossen.

10:30 pauze en daarna ben ik vertrokken. 

Niet geregistreerd van huis naar  Lokerenpassage winkelcentrum de Maaspoort even bij Harm en Michel en Jumbo geweest. Bij de route terug zag ik Jan de stukadoor hopelijk gaat de operatie met de hartkleppen lukken.

Vertrokken per fiets in westelijke  richting van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kooikersweg, Beatrixpark. 

Ik zag daar Mieke ken ik van de Taling, en de geluidsman ken ik van de Deur.

Feest met eten en drinken en muziek diverse kraampjes.

Weer tijdig vertrokken. 

Verder via de Kooikersweg, Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Adelheidstraat, Orthen, Hambakenweg, Het Wielsem,  De Bokkelaren en gestopt.

Ik voel me verder goed, alles goed gegaan.

Statistieken;
13,06 Km afgelegd.
1:29:42 Opnametijd.
10,51 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,74 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1f12FZHG2LraF9BzPQ0qILe8KvoIEiP4&usp=sharing


Wandel en fietsroute van deze zaterdag


Mededelingenborg en draaibrug  eendenkooi


Houtstapels en gras pas ingezaaid 


Blauw en rood opvallende kleuren in het groen


Looppad 


Lijkt op rabarber


Vingerhoedskruid 


Plas in het midden, camera op riek


Boom in water


Fort kruiwagen


Bladhark lijkt op tv antenne van vroeger


Brug buiten gebruik 


Overkapping waar rietmatten worden gemaakt soms


Zwanen familie 


Runderen ik telde er 6


Boodschappen Taksi 2 kleuren, melk en cruesli 
aanbod cruesli en muesli varieert nogal 


Hoekje bij Harm Shoe Care 


Beatrixpark tent en statafel 


Andere tent


Diverse kraampjes


Zweefmolen


Elastieken en trampolines kun je springen


Koeken, popcorn en zo 


Muziek spullen, mengtafel in tent


Podium aanhanger en trap 


Kooikersweg flats en zo 


Handhaving soort keet lijkt het 


Speelgoed en zo


Tuingereedschap te huur


Grijpers en zo 


Het Wielsem en Bokkelaren, deze keer deze weg niet gebruikt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.