maandag 24 juni 2024

Maandag cv onderhoud, fietsrit Helftheuvelpassage en casemanager

Gistermiddag nog naar de CGK geweest, ik zag daar o.a. Marja dat was lang geleden.

Dominee Rob van der Toorn schreef in mijn boekje; "Leef alsof Jezus gisteren stierf,  vandaag opstond en morgen terugkomt". HC 32. 

Vanmorgen moest ik wachten op de cv monteur voor onderhoud.

Hij kwam redelijk op tijd, het duurde een half uur.

Vertrokken per fiets in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertoenlaan, Orthenseweg, Diezebrug, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, stationstunnel, Simon Stevinweg, Kooikersweg, Helftheuvelpassage.

Daar rond gelopen, ik zag daar Harrie van Gerlinde, 

Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Adelheidstraat, Orthen, Hambakenweg, over de A59, van Zwietenpark en gestopt.

Manja casemanager kwam op bezoek, behandelplan aangepast, gaat verder goed. 

Ik voel me verder redelijk goed, dadelijk nog boodschappen doen.

Statistieken;
12,71 Km afgelegd.
1:08:27 Opnametijd.
13,24 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,02 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mAIZ2bIzb8xrciaUCyCAuGpOJpwTI9I&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


CGK Jezus leeft


Deze hangt er langer


Preekstoel en plant in de hoek


Iemand onwel geworden brancard aan het laden aan de achterkant


Hoek werfpad 


Buitendijk takelwerkzaamheden


Klimtoren en Populierenlaan Simon Stevinweg


Trappen


Helftheuvelpassage Re Brown


Heuvelmix 


Flappentap en storten 


Overburen kippie


So Low diadeem


Pleisters


De nietmachine niet niet meer


Honden speeltjes 


Diverse leeftijden


Wierrook


Mesjes en wieltjes 


Hoeden


Slippers 


Berkenhout afscheiding 


Xenos 


Rode Curry


Pijnboompitten 


Marsh Mallow


Mini klompjes 


Geen schip aangemeerd deze keer


Vanaf dezelfde brug


Bij voetbalvelden hoogteverschil niet goed zichtbaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.