zondag 15 oktober 2023

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om  8:30 maar daarvoor was ik al wakker, douche, ontbijt en zo.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

Als voorganger hadden we dominee Janssen uit Bunschoten, Bijbelgedeelte; Habakuk 1 - 2:1. Hij schreef in mijn nieuwe boekje.

Veel ontmoetingen, het was wel rustig.

Daarna; Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, bankje, Engelenseweg, Lange Kamp, De Haverlij, De Beverspijken, Maasoeverpad, van Zwietenpark,  Hazenburgstede en terug.

Regenbroek nodig gehad, maar het grootste gedeelte aardig droog gehouden, maar een iets kortere route gekozen.

Ik voel me verder goed, dadelijk misschien nog GKN kerk Rijnstraat, begint om 16:30

Statistieken;
15,44 Km afgelegd.
1:44:33 Opnametijd.
12,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,46 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=12CQ4r9rctgQdK2AXK09_ooN4hfKf9QE&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Rechts voorheen paardenweide riet wel gesnoeid 
waarom links nog niet?


Netjes met windmolen in de plas gespiegeld 


2 windmolens en lantaarnpalen 


Maasoeverpad bij Dieze elke keer net even anders


Einde Vutterpad, loopt iets omhoog.


Bij de kerk planten verdwenen


Muurtje met fiets van Gert


Nieuwe boekje


Vanaf mijn plek richting preekstoel


Theepot met spreuk 


Plant leeft nog


Achterin kerk


Doopvont orgel, piano, podium en preekstoel


Diverse namen waarom weet ik niet


BBQ, vaas, stereo en zo 


Stenen 


Speelkeukentje 


Engelenmeer rond de boom kan er geparkeerd worden


Stroopwafels en water bij afvalbak bij bankje special plekje voor mij geworden


Toch een kastanje?


5 windmolens 1 GSM mast 


Deze foto maak ik weinig


Brug bij fietspad 


Nood wenteltrap Beverspijken vind ik mooi gemaakt


Hilti Windmolen Beverspijken 


Stukje Maasoeverpad waar ik weinig kom


Links naar beneden, rechts omhoog, deze keer moest ik naar rechts


Stukje Maasoeverpad, net weer even anders


Transformatorhuisje daarachter Omron nieuwe hal gebouwd


Plas bij de Noorderplas en PisaStaete 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.