zaterdag 14 oktober 2023

Zaterdag autorit naar uitvaart te Haren en terug

Vanmorgen 9:05 opstaan, ontbijt en in de huurauto gestapt. Vanaf de A2 kon je niet naar de A27 wegwerkzaamheden, werd omgeleid door Waze op mijn mobiel via Nieuwegein industrieterreinen en zo.

Uiteindelijk bij mijn ouders aangekomen, broer Herman was er al.  Hij paste op mijn moeder, mijn vader en ik reden naar Haren bij Groningen, voor de begrafenis van oom Eize 90 geworden. Hij was de man van de zus van mijn moeder.   

Veel familie gezien; Tante Anneke zijn vrouw geweest, Wilma, Ellen, Ingrid, Tobias, Judith, Mieneke mijn zus, Marienna, Arnoud, Gerie, Henk, Elzo, Rina, Brenda,  Tineke Salomons en anderen.

Samen met mijn zus naar de begraafplaats gereden, 

Na de begrafenis weer naar de kerk terug condoleren en koffie drinken. 

De rit terug ging goed, geen probleem.

In Utrecht gegeten bij ouders Herman vertrokken, en weer naar huis, de rit ging ook weer goed.

Wel wat later foto's publiceren, maar sneller was niet mogelijk.

Ik voel me verder goed, alles goed gegaan. 

Statistieken;
16:54:10 Starttijd Haren
241 Km afgelegd.
2:44:45 Opnametijd.
91 Km/u gem snelheid bij beweging.
122 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=11Rk_koBVlgV-dNNCj03ecsqmjLziQBk&usp=sharing


Autorit van deze zaterdag


Uitzicht Utrecht ouders


Pc hoek ouders


In de vensterbank


Grote schelp?


Trouwfoto ouders


Glas in lood


Tijdschrift


Oude spreuk 


Met muziek geloof ik


Ontmoetingskerk voorafgaande aan de begrafenis


Liturgie


Ingang begraafplaats


Kunst


Witte kist van Eize


Wandelpad


Zomaar een graf


Idem


Ruimte genoeg lijkt het


In de kerk koeken bij de koffie


Theezakjes en zo 


Kunst in de kerk 


Kapstok met onze spullen


Kunst


Paraplu bij rollator


Verre naasten


Hoekje


Mocht deze foto maken van de koster


Open doors


Vervolging Christenen


ND krant de advertentie had mijn vader opgesteld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.