woensdag 18 oktober 2023

Woensdag samen met vader naar de psycholoog en terug

Gisteren nog naar De Stijl geweest, aanwezig; Danie, Sies, Peter, Gerrie en Yorik.
Guido zag ik bij de Helftheuvelpassage en later daar in de buurt.

De wekker ging om 9:00 ik wou rond 9:30 vertrekken en dat is gelukt.

Vertrokken per fiets in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Brugstraat, Emmaplein, station fiets onder geparkeerd.

Bij de Albert Heijn koffie, reep en frisdrank gekocht.

Volgens verwachting  kwam mijn vader rond 10:25 we zijn verder gewandeld, Koninginnelaan, Emmaplein, Brugstraat, Brugplein, Orthenseweg, tunnel en 56 Fact team.

Onderzoek bij het Fact team psycholoog mevrouw Pijnenburg het duurde ongeveer een uur, veel vragen over hoe ik was als kind, mijn vader wist er veel van. Niet alle vragen konden beantwoord worden, maar de meeste wel. 

Daarna tunnel onder  de Orthenseweg door, Sortiebrug, Citadel, Zuid-Willemsvaart, Jan Heinstraat, Orthensestraat, Visstraat, Stationsweg, Jan de Groot, Starbucks station.

Bij Jan de Groot Bossche Bol en koffie gehad, bij Starbucks had mijn vader een broodje en ik icetea.

Daarna afscheid genomen en stapte mij vader op de trein.

Ik vertrokken per fiets, Brugstraat, Brugplein,  Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug. Ik zag Els, ben bij Harm geweest koffie gehad en boodschappen bij de Jumbo gedaan.  

Ik voel me verder goed, is allemaal goed verlopen.

Statistieken;
10,85 Km afgelegd.
1:31:29 Opnametijd.
8,56 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,76 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1OKsVPddIDr60aLQx5KiLqXFkcs6pwzw&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze woensdag


Kastanjes De Stijl 


Gerbera's 

++++++++++++++++++++++++++


Bushalte Klokkenlaan daarachter nieuwbouw 4 flats 


Omgeving Sancta Maria Mavo renovatie dak en zo 


Kadowinkel en Tango tankstation 


Goudwisselen 


Voorheen GGZ nu al jaren appartementen 


OV fietsen


Vertrek treinen scherm in fietsenstalling


Albert Heijn afrekenen


Zicht op stationsweg van bovenaf bij de roltrappen


Emmaplein 


Naam onbekend best veel bij elkaar


Deze brug later over gestoken


Wachtruimte Fact team koffie verkrijgbaar


Kano vereniging gebouw gesloten 


Voetgangersbrug naar Citadel 


Terug kijkend 


Netjes diverse vormen


Ongebruikelijke hoek


Klein koffiehuisje


Bioscoop


Dille en Kamille 


Beeld is oud?


Kees Kroket 


Stukje Jan de Groot


Bossche Bol gehad


Fietsenstalling rij 17 nog net 1 plekje beneden 


Emmaplein, met voorheen BD pand en beeld 


Boodschappen Jumbo;
snoep, scheergel, wasmiddel, ice tea perzik, 
toiletpapier, brood en Senseo pads

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.