maandag 2 oktober 2023

Maandag dierenweide Vught en fietsrit

Gisteren nog naar de CGK Toevlucht kerk Zuiderparkweg geweest, daarna koken eten, berichten en vader gebeld.  

Vanmorgen ging de wekker om 7:07, ontbijt, berichten en zo.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Pieter Borstraat, Orthenseweg, Diezebrug, Brugplein, Emmaplein, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, ingang Parklaan zorgpark Voorburg dierenweide.

Samen met Frans de bakken gedaan, 1 lege glazen wijnfles apart gehouden. 

Ik had verder te maken met; Marcel(2), Monique, Petra, Chiel, Ali, Mark, Jan en Kees.
Patricia ligt in het ziekenhuis mijn naam op kaartje gezet.

Daarna Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg voor het water links, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug. 

Dadelijk afspraak psycholoog verder onderzoek.

Ik voel me verder goed, geen rare dingen gebeurd.

Statistieken;
19,48 Km afgelegd.
1:37:04 Opnametijd.
12,63 Km/u ge snelheid bij beweging.
24,01 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=11DTXLEq0wRouM3u84i2arTMWrXaNWKA&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Pieter Borstraat waarom die bovenbouw snap ik niet


Papier en restafval Koningsweg


Fietspad Koningsweg 


Essent gebouw en stuwen


Sier smeedwerk hier 8 op deze brug


Postweg Vught 


Taalstraat 183 op 185 woonde Derjan ooit binnen geweest.


Vrachtwagen stond stil 


Richtingen


Watertoren, Weverij en zo 


Waarom die stoel nu hier?
Hier normaal metaalafval fietsenwerkplaats
ik noem dit het ketelhuis


Ganzen


Kantine


Bord met varkens 


Haan en kip in kastje 
met weerspiegeling 


Koffie, bekers, theezakjes, suiker, creamer, 
roerhoutjes, zoetjes, bekerhouders en zo  


Kalf staat er al weer even


Eierdozen, pinda's, handschoentje, boeken en zo


Opgezet hertje heeft jaren in een andere hoek gestaan


Water flora en fauna


Kantine gebouw dierenweide en 
voorheen vrouwenmortuarium Voorburg


Merkwaardig hekje maar dat zie je er niet vanaf


Watertoren en tuin


Waterslangen


Vanaf een brug Zuiderstrandweg


Sint Jan kathedraal steigers ben ik samen met mijn vader  op geweest. 


Landrover Torenstraat


Sint Jan, deze foto maak ik niet vaak


Kapelaan Koomansplein


Winkel met oetel spullen kleine verbouwing gaande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.