woensdag 11 oktober 2023

Woensdag vader op bezoek, boodschappen en gegeten

Gisteren nog naar DeStijl geweest, ik zag daar Ronald, Danie, Sies, Sam, Peter, Wisse, Yorik, Mandy, Gerrie en anderen.

Ik zag onderweg Martin die ik ken van badminton, speelt al jaren niet meer.

Na afloop van badminton was de kantine gesloten, waarom weet ik niet. Ik heb redelijk gespeeld.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 10:00 mijn vader was relatief vroeg vandaag.

Na de koffie samen naar de Lokerenpassage / winkelcentrum Maaspoort gefietst, kort bij Harm geweest, Jumbo boodschappen, via Durendael Polsbroek,  Oudoverstede, Oudaanstede  terug naar huis.

Gekookt asperges, ham, aardappelen en toetje.

Daarna Harteveldstede, Goedenrade, Maaspoortweg bushalte en terug. 

Ik voel me verder goed. 

Bezig geweest met de uitvaart zaterdag van oom Eize 90 geworden, woonde in Haren bij Groningen. 

Geen grote plannen verder, rustige avond verwacht ik.

Statistieken;
3,45 Km afgelegd.
52:58 Opnametijd.
6,08 Km/u gem snelheid bij beweging.
12,68 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1gocH4kbJAbQoIMEnK4lHM-ZNaOx-dsk&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze woensdag


Taxandriaplein gisteren


Boodschappen van gisteren


Jumbo


Noodles


Unox soep


Rustig


Bier


Per 6


Niet nodig


Dreumesmelk niet nodig


Aardappelen 


Pizza's 


Divers fruit


Zalm


Groente knolselderij


Spruiten, wortelen, broccoli en bloemkool


Groente pakket


Paprika's 


Salade 


Boodschappen van vandaag


Slabbetje


Kalenders 


GSM winkel apparaat voor kinderen 


Bloemist


Kruidvat 


Voorheen Pjotr horeca al jaren dicht


Bushalte Mc Donalds


Fietsenrekken bij bushalte 


Hier stapte mijn vader in


Hand voor ogen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.