vrijdag 27 oktober 2023

Vrijdag OAD Vught, Sjors, Lokerenpassage en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 douche, aankleden, berichten  en zo.

Ondanks de regen vertrokken in zuidelijke richting, onder de A59 door, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Rotonde bij de Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Kettingweg OAD.

Aanwezig waren; Harold, Ron, Jorn, Driek, Henri, Willem, Adjé en anderen.

 Deze keer glazen potten van 2 etiketten voorzien, per 5 gevinkt 22 x gedaan is 110

Maar 4 x 6  x 2 x 3 kratten is 144 dus iets klopt er niet. Ik kon niet precies bijhouden of ik per 5 kon aanvinken.

Toen ik 3 kratten gevuld had kon ik verder gaan met het vullen van de potten met een soort briefjes per 3 geleverd, in de pot doen, dozen vouwen en die vullen met potten. Jorn hielp me er mee, ik heb er een aantal gedaan maar hoeveel weet ik niet precies. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, maar het ging toch redelijk goed.

Daarna Hogedwarstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, daar zag ik Sjors, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, onder de A59 door, Polsbroek, Durendael en gestopt.

Omgeving Lokerenpassage zag ik Harm van shoe care, Walter, Patrick, Roelina en Aleida van bakker 't Stoepje.

Ik voel me verder goed. Dadelijk even rust, morgen eendenkooi en bijeenkomst vrijwilligers bij De Schans. 

Statistieken;
21,93Km afgelegd.
1:43:48Opnametijd.
13,90 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,48 Km/u hoogste snelheid.

 https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1RSgebqpsyNMkHkabFDOeD63P_N3yVs8&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Mint even droog


Potten 3 plekken in het karton per 5 bijhouden


Waterflesje met naam


Zeep veel kratten 


Pallet met potten 


Per 5 


Palet met glazen potten 5 lagen en halve laag bovenop


Krat met zeep 


Omdozen met nietjes?


Overtoom krat met glazen potten en zeep


Cleaning spray inpakken niet door mij


Bakken beetje geordend 


Deksels voor beweegpotten 


Kast met houten bakjes en zo


Pauze 2 snickers, gevulde koek en koffie


Kantine bankjes zijn nieuw 


Ook weer gevulde koek, snickers en koffie


Kantine overzicht 


Bezig met 3e krat vullen met beweegpotten  


Plankje met 20 spijkers en houder in doos


Stoffen en lapjes en apparaat om plastic zakje dicht te verwarmen 


Hoefde ik niet in te pakken 


Hoekje 


Vinger bescherming 


Muis en pennen


Gehoorbescherming, scharen en zo 


Stukje presentielijst waarom ik op 3?


Beweegpotten in dozen doen


3 redelijk gevulde kratten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.