zaterdag 21 oktober 2023

Zaterdag fiets, trein en busrit naar Utrecht

Gisteren nog kort naar Harm en Jumbo geweest en gegeten bij Carsten en Rianne.

Vanmorgen ging de wekker om 7:45 tijd om op te staan, ontbijt en vertrek.

Van huis naar station gefietst, helaas werkt de Geo app niet in de trein.

In Utrecht per bus vanaf het centraal station langs Vredenburg, Neude, Janskerk en zo naar het huis van mijn ouders. 

Ik wou daar rond 10:00 uur bij mijn ouders zijn en dat is gelukt, Herman was er toen ook.

Ik moest op mijn moeder passen door alzheimer kan ze niet alleen zijn en anders doet ze misschien rare dingen.

De rit terug ging goed, geen goede aansluiting maar het is gelukt.

Ik voel me verder goed, morgen weer kerk met daarna Timon en Anita op bezoek bij mij.

Statistieken;
9,63 Km afgelegd.
2:22:23 Opnametijd.
12,85 km/u gem snelheid bij beweging.
42 Km afgelegd.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1nZtUtrBW_Sn04vC2G9OFQErisi8KOkE&usp=sharing


Fiets en bus route van deze zaterdag


Boodschappen van gisteren 


Ikzelf bij Harm


Onderzetter bij familie Bras


Soort pizza en salade 


Biertje er bij 


Station Utrecht CS


Schelp, onderzetter en koffie


Vensterbank


Koffie en waterkoker 


Bakje wat zat er in?


Dienbladen 


Keukengerei 


Uitzicht


Meer


Struisvogeleieren uit Zuid Afrika 


Mini typemachine en kachel


Kende ik niet


Niets bijzonders


Schelpen verzamelingen 


Vloerkleed


Quiche 


Mutsen Hema station Utrecht CS


Nu al kruidnoten 


Broodjes 


Grote stationshal


Richtingen


Scrub 


Wierrook?


Rich


Kleding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.