donderdag 26 oktober 2023

Donderdag Cementrum, Lokerenpassage, Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:58 lastige start maar ik ben vertrokken.

Gestart bij het Cementrum, daar waren; Cees, Hay, Jeroen, Frans, André, Jolanda, Willem, Jan, Simon en anderen. 

Vertrokken vanaf het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan onder de A59 door, Cartils, Maaspoortweg, Lokerenpassage Harm en Jumbo.

Thuis vertrokken in westelijke richting, ik sprak bij huis mijn achterbuurman André, daarna van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik zag daar Gerco, John, Helen, Annabel, Els en Pascal. 

Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Adelheidstraat, Orthen, het Wielsum, Sint Teunislaan, Klokkenlaan en terug.

Bij Orthen zag ik Joke, we groetten elkaar. 

Ik voel me verder goed, dadelijk koken en eten, rustige avond vermoed ik.

Statistieken; 
12,33 Km afgelegd.
1:06:32 Opnametijd.
12,96 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,37 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1T5aiQcjbQ1rLt2hMYG8aXLqwKbpxvsk&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Ontbijt


Staat er weer, was lang geleden.


Cementrum ingang


Koffie en thee en zo


Bord op wieltjes 


Verwenzorg


Tafel met trommels en zo 


Andere richting


Creamer


Ruim


Koffer met gereedschap


Op een rol 


Kolomboor en slijpsteen


Klem


Ketting ligt verkeerd


In de takels


Harm Shoe Care


Boodschappen ice tea perzik, Becel olie, zwart wit snoep, 
cassis, melk, aardappelen, tandpasta, pepermunt en wortelen. 


Napoleon zwart wit ballen in trommel dropmix


Voorheen paardenweide kun je nu zo heen lopen


Diezebrug verderop schip vanaf het Maasoeverpad


Garageboxen bij boerderij 


Loopt iets naar beneden


Bij meertje bij gemaal 


Hier net even geen mensen


Hedikhuizerweg steigers nooit begrepen 
schepen kunnen niet ver


Aanrijding geweest


Schrift van deze week 


Kletspot 


Pickwick theezakje met spreuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.