zondag 8 oktober 2023

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 tijd voor ontbijt, berichten en zo, deze keer geen tv aangezet.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

We hadden onze eigen dominee Pim, hij schreef in mijn boekje; 1 Kor 11 v 17 "Wacht op elkaar". Dat was het laatste velletje van mijn boekje, de nieuwe ligt klaar.

Na afloop kwam de kerk buren ook op de koffie, ik kende er een aantal van.

Daarna vertrokken naar het Kruiskamppad, Meerheuvelweg, de Gemeint, bankje, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Oberon, Graaf van Solmsweg, Sluis van Engelen, Henriëttewaard, Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Empelsedijk, Wasweg, De Saren, Burgemeester Godschalxstraat, Geerke en terug. 

Hierna koken, eten, rust en misschien  De Deur kerk.

Ik voel me verder goed, maar goed overzicht heb ik niet.

Statistieken;
17,41 Km afgelegd.
1:44:56 Opnametijd.
11,33 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,44 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=12W2r4EpYzXZ2lFUYHWC4YdwAIt7qPs8&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Veel gemaaid omgeving eendenkooi


Lekker bier


Windmolen en riet weggehaald 


Vutterpad; bomen staan niet recht


Stuk trottoir vernieuwd en gedeelte moet nog


Kruis kerkenraadskamer 


Vaas 


Preekstoel 


Plant leeft nog


Relatief netjes


De Gemeint bij bankje, stuk oud ijzer, past niet 


Stuw met brede bek 


Lang stuk rechte weg verderop 


5 windmolens 1 GSM mast


Haverleij 


Oberon brug aan deze kant niet alleen voor de sier


Sluis van Engelen. 


Hefbrug 


Hier bijna nooit water


Hekken bij spuisluis Crèvecoeur


Omgeving Treurenburg 


Treurenburg lang geleden binnen geweest.


Maasboulevard 


Meestal smalle doorgang, nu kunnen er ook auto's langs


Oud Empel, omgeving begraafplaats en Maria kapel
herdenking tweede wereld oorlog


Maria 


Geluidswal A2 rechts de hoek om


Volkstuinen 


Sloten en zo ik snap er niet veel van 



Einde De Saren beging Burgemeester Godshalxstraat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.