zaterdag 28 oktober 2023

Zaterdag eendenkooi en wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 een half uur de tijd om te vertrekken. 

Gewandeld naar de eendenkooi. 

Kruiwagen vullen met gereedschap er waren er een paar nieuwe.

Aanwezig; John, Annemiek, Tim, Paul, Jan, Teun, Sven.

Teun was in het water gevallen, maar ik zag hem nog even toen ik de kooi verliet, woont blijkbaar in de buurt.

Kleine omweg terug, geen bekenden gezien. 

Dadelijk boodschappen doen is het plan en daarna 15:30 Schans bijeenkomst voor vrijwilligers

Ik voel me verder goed, wel gespannen.

Statistieken;
1,75 Km afgelegd.
34:30 Opnametijd.
3,79 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,52 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1PfhUF3zD2uF8XhtVv7Jjm1OdAwMwKQ8&usp=sharing


Wandeling van deze zaterdag


Buren 


Pampusgras word elk jaar iets hoger


Plas bij hek


Wat dit is weet ik niet


Wildrooster


Brug eendenkooi 


Deur van binnenuit gezien


Zijkant


Stuk wortel op de voorgrond


Latten 


Nog meer


Berkenhout?


Grote voorraad


Zicht op de plas in het midden


Werkhandschoenen en zo


Stuk touw?


Nieuwe kruiwagen


Struik?


Bladhark, schop, riek en werkhandschoenen


Kleine onderdelen


Container takkenscharen, rieken, sleutels en zo


Zijkant container kruiwagens. bok en zo 


Paddenstoel / zwam


Mergpijp smaakt goed


Zaag


Tafel, afvalbak, thermoskannen en zo


Noorderplas 


Koeien


Nog meer


Speeltuin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.