zondag 10 september 2023

Zondag kerk, koffie en fietsrit

Gisteravond onverwacht eten bij restaurant omgeving IJzeren Man Vught met broer Herman en vriend Martin. Was leuk, ik had een gevulde dag.

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 douche ontbijt en berichten.

Vertrokken in westelijke richting van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

In deze dienst deed Noa openbare belijdenis en er was Heilig avondmaal. Mooie dienst, mooie ontmoetingen.

Onze eigen dominee schreef in mijn boekje Lucas 17:30 - 33 "verlies je leven en ontvang een nieuw leven in Christus."

Verder via het Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Bankje een en drinken, Engelenseweg, LangeKamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Oberon, Graaf van Solmsweg, Sluis van Engelen, Henriëttewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Achterpad, Hengmeng, brug over de Maaspoortweg, Polsbroek en terug.

Ik voel me verder goed, dadelijk misschien nog naar de CGK kerk.

Statistieken;
17,26 Km afgelegd.
1:34:29 Opnametijd.
12,40 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,50 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1DOPNGyhe4xkWB-sbuzniUvU7-RIXjXA&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Menu restaurant van gisteren 


Ik had chocomel deze ronde


Omron plas stuwtje


Maasoeverpad 


Vutterpad


Collectezakken


Overleden gemeentelid Margriet Everaers 


Kerkzaal katheder


Hoekje met kussens om op te zitten


Boekje 


Wol van watjes ?


Buitendeur kerk 


Kruis met foto dominee deze heb ik niet persoonlijk gekend


Kastenwand kerkenraadskamer


Soort vaas


Bij de boom geparkeerd Engleenmeer


Maai afval vooral riet


Bankje water en stroopwafels 


Stuw brede bek op afstand te bedienen


Daliënwaerd 


Velderwoude 


Bushalte 


Holterveste 


Diverse kleuren


Oberon 


Fiat sportwagen


Hefbrug bij sluis van Engelen


Wat ze precies gaan doen weet ik niet


Schaap bij Maasboulevard 


Meer schapen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.