vrijdag 22 september 2023

Vrijdag rust, Rompertpassage en Lokerenpassage.

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 maar ik was niet fit genoeg om te vertrekken. OAD en Sjors afgebeld.

Vertrokken in zuidelijke richting, fietstunnel A59, Klokkenlaan, Sint Teunislaan en Rompertpassage.

Daar heen en weer gelopen, bij Le Mirage horeca koffie gedronken en Gerhardus ontmoet.

Terug Sint Teunislaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael en gestopt met de route app.

Omgeving Polsbroek zag ik Rut en bij de Lokerenpassage Harm, Walter, Roelina, Aleida en later weer Harm en Patrick.

Ik voel me nu verder goed, rustige dag verder hoop ik. 

Statistieken;
4,27 Km afgelegd.
57:45 Opnametijd.
7,93 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,50 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1T1sAhdMFy4KNEdTNhUBlM9iZnnmr1Yg&usp=sharing


Fietsrit van deze vijdag


T-shirt van vandaag


Nieuwbouw Klokkenlaan 4 flats vordert


Brainwash kapper, cafetaria de Rompert in/uitgang Rompertpassage


In/uitgang


Gekoelde blikjes 


Tassen en zo


Snoep


Kapper


Schoeisel 


Gall & Gall


Nog een kapper


Aldi


Zeeman


Postbussen 6 x 9 = 54


City changers kerk ben ik ooit geweest


Kaarsen en zo


Poppen


Lijm


DE melkbekers en zo


Messen


Inpaktafel bij Jumbo


Diverse winkels hier 


Grote koffie €3,10 met wisselgeld 


Onder de koffiemok 


Harm Shoe Care 


Bakker 't Stoepje 


Idem


Harm Shoe Care poetsmiddelen 


Stoel


Bij 't Stoepje gekocht  €1,25

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.