zondag 17 september 2023

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30; douche, ontbijt niet goed gelukt want mijn koeler/koelkast was niet meer koud. 

Ik moet dus een nieuwe kopen, en veel spullen weggooien.

Toch met lichte regen vertrokken naar het van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal De Jongsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

Bij het van Zwietenpark zag ik 4 eekhoorntjes op diverse plekken.

In de kerk gelezen Hebreeën 12 Pim schreef in mijn boekje; "wat heb jij nodig voor de reis? wat stop je in je tas"

Diverse mensen gesproken.

Daarna Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, bankje, Engelenseweg,  Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Holterveste, Oberon, Graaf van Solmsweg, Sluis van Engelen, Henriëttewaard, Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Achterpad, Hengmeng, Polsbroek en terug.  

Vanmiddag warm eten zonder vlees ivm defecte koelkast.

Ik voel me verder goed, 

Statistieken;
16,83 Km afgelegd.
1:30:00 Opnametijd.
12,65Km/u gem snelheid bij beweging.
19,49 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Hqus0yksBplsuR-4oP_jobW17kJXq00&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Maasoeverpad graafmachine en verkeersborden 


Sprinter uit Zaltbommel


Vutterpad fietspad


Vutterpad verderop 


Bezig met trottoir  


Kerk bezig


Preekstoel met allerlei pannen en zo 
had de familie Poortinga gevuld gekregen bij ziekte van Nanette


Zonnebloemen vandaag


Afdeling beam team 


Twee identieke afstandsbedieningen van twee beamers 
ik vind dat de kleuren beter aangepast kunnen worden, maar hoe weet ik ook niet


Stukje water bij muurtje 


Gaart allemaal weg komende week begreep ik


Slagboom nooit dicht of helemaal open gezien


Beetje water omgeving Engelenmeer


Bankje eten en drinken bij me


Geen kastanje wat dan wel weet ik niet


Nog aan de boom


Plattegrond


Stuw met brede bek schakelkast rechts 


Partytent nieuw 


Brug en hoogspanningsmasten beetje mist


Daliënwaerd


Holterveste


Oberon begin/eind


Bol spiegel


School en platform 


Oberon 22 buren met bankjes 


Zijstraat Oberon grote BMW motor


Omgeving Crèvecoeur


Maasboulevard schapen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.